lørdag den 12. januar 2013

Chiller!! & håndbold

Sidder lige og chiller mens jeg ser en håndboldkamp, Danmark mod Qatar som de allerede afgjorde i de første 10 minutter.
Idag har jeg været sammen med en jeg spiller håndbold med, hun kom 10:30 & vi skulle til håndbold, hvor vi skulle møde ØBG. Den kamp har vi allerede glemt, det var ikke en god oplevelse, så vi ser bare frem til den næste kamp mod Gødvad, som er næste lørdag den 19/1-13 hvor vi tror på at vi spiller bedre. Jeg skal lige husk at fortælle at vi spiller for Virklund U12 som jeg næsten lige er flyttet til fordi at før spillede jeg i Funder GF men der var ikke nok spillere til sidst, så vi valgte at flytte til Virklund hvor vi har en rigtig rigtig god træner der hedder Steen, & en hjælpe træner der hedder Mille. Jeg er meget glad for at jeg flyttede der ud, fordi at jeg har lært rigtig meget der ude. Jeg spiller højre fløj og højre back, fordi at jeg er venstre håndet. Så vil jeg lige fortælle hvordan det gik med Danmark mod Qatar, de spillede ikke dårligt men forsvaret var ikke særlig godt. Men alle vidste at den kamp blev en sejr til Danmark fordi at Qatar ikke er et af de bedste hold. Men kampen endte som sagt med sejr til Danmark 41-27, det var en stor og nem sejr. Men i morgen kl. 20:00, bliver det noget sværere, de skal nemlig møde Rusland, og de er meget bedre end Qatar, men ikke bedre end Danmark hvis de tager sig sammen, men i morgen kommer Mikkel Hansen på banen og han er mega god, han var ikke på banen i den første kamp i dag fordi at han skal spare på sit knæ som han har haft en skade i, og det var ikke nødvendig med ham i denne kamp...

Skriv endelig hvis du har spørgsmål eller ideer til hvad jeg skal blogge om..
...Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar