fredag den 11. januar 2013

Makeup, hår & neglelak 2013

Hej alle!! Idag har jeg været sammen med en af mine rigtig gode veninder der hedder Camilla, jeg har skrevet om hende før.
Hun har lagt neglelak på mig, og jeg har sat hår & lagt makeup på hende, så har vi taget billeder af det...

Først vil jeg fortælle trin for trin hvordan hun lagde neglelak på mig!!

1) tog jeg noget neglelak af som jeg havde på i forvejen
2) klippede & filede mine negle, så de bliver flotte
3)valgte hun to farver (en grøn som er årets farve & en sølv)
4) så lagde hun et lag med den grønne farve på
5) ventede til det var TØRT
6) tog den sølv og lagde en lige og lidt tyk streg lodret over neglen
7) ventede til det var TØRT
8) så lage hun lidt extra sølv på ringefingeren, så det gik fra midten af nogen og på resten af neglen..

Så vil jeg fortælle trin for trin om det hår jeg lavede på hende!!

1) først redte jeg hendes hår godt igennem
2) så satte jeg hendes pandehår op med en spænde
3) jeg startede med at lave en fletning med meget lidt hår
4) så tog jeg noget mere hår med efter hånden
5) så flettede jeg resten af håret
6) til sidst sprøjtede jeg håret med hår spray

Nu vil jeg trin for trin fortælle hvordan jeg lagde makeup!!

1) først lagde jeg mascara på hende
2) jeg tog en blå skindene øjenskygge på hende
3) så lage jeg en pink øjenskygge
4) og lavede nogen små pletter med en mørke lilla
5) så gned jeg det ud med min finger

Så kan i se billederne, og skrive en kommentar om hvad i syntes om det!!
I må ogsaa’ meget gerne komme med ideer om hvad jeg skal blogge om...

Kys... Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar