torsdag den 24. januar 2013

Musical:)

Hej alle sammen!!
I denne kommende uge skal vi øve Ronja røverdatter som en musical, vi skal vise den til vores skolefest. Skolefesten er den 7 februar jeg glæder mig rigtig meget, vi skal vise det ifor hele skolen, så det bliver fedt.
I musicalen spiller jeg en af Matisrøverne, hvor jeg så har fået 2 replikker, det er jeg glad for.
Der bliver sat en kæmpe scene op og vi skal have mikrofoner, alle dem der har noget at sige skal have mikrofoner på.
Vi går i gang med at øve i næste uge, hvor jeg også har fødselsdag. Jeg har fødselsdag den 1 februar og jeg glæder mig mega meget fordi at jeg bliver 13 år altså jeg ville jo også glæde mig meget hvis at det var at jeg blev noget andet. Men jeg syntes at det er helt særligt at blive 13 år fordi at man bliver teenager, og det syntes jeg er noget særligt.

Når men godnat alle sammen... Laura <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar