torsdag den 31. januar 2013

Ronja Røverdatter


Hej alle læsere idag vil jeg skrive om vores musical på skolen.
hvis du ikke har læst det andet inlæg, skla vi lave Ronja Røverdatter og jeg spiller en Mattisrøver. Vi skal vise det til skolefesten 2013. vi skla vise det for hele skolen først skla vi havde generalprøve for Kragelund 6 klasse, og så skal vi hjem og komme igen om aften hvor vi først skal spille det for 0-4 klasse og lidt senere skal vi så vise det for 5-9 klasse...
Ind til vidre har vi spillet hele stykket igennem scene for scene, hvor vi så skal begynde at øve det hele på tirsdag hvor scenen er blevet sat op. Jeg syntes at mine replikker sider i skabet, og de andre kan også deres replikker godt men der er nogen der skal øve sig noget mere, fordi at de har rigtig mange replikker.
Vi hjælper lidt med at lave rekvisitter og kulisser hvis nu at der bliver øvet en scene hvor man ikke er med. Jeg har været med til at lave blade til vores træer der ikke er lavet af pap men rigtige træer.
så har jeg lavet en gammel bog til ham der spiller skalle-per, fordi at han har mange lange fortæller replikker, og det er lidt svært for ham at huske det. Vi har lånt en gammel bog på bibloteket, hvor vi så har sat noget over bogens navn og over det mærke der sider på alle bøgerne fra bibloteket.
Jeg syntes at det er meget sjovt at lave musical, fordi at det er en anderledes måde at have undervisning.
Jeg glæder mig mega meget til at vi skal vise det den 7 februar, men jeg er også ret nervøs fordi at det er så for hele skolen, og det ville jo være pinligt hvis man laver en fejl.
I morgen den 1 februar har jeg fødselsdag, jeg fylder 13 år og jeg glæder mig mega meget. Om dagen skal jeg, altså når jeg har fået fri kl. 11:30 være sammen med en af mine rigtig gode veninder, Camilla som jeg har skrevet om før, vi skal hygge os til hun nu skal hjem. Om aften skal jeg ud at spise med min mor, min far og vores aflastningsbarn, Robin. Vi skal på Rib house. Om lørdagen skal jeg ned i håndboldhallen og tage tid til U6 og U8 stævne. Kl. 13.00 kommer min familie til middag, og når de er taget hjem kommer en af mine rigtig gode veninder der hedder Helena, vi skal så se MGP sammen, og vi skal også sove sammen.

skriv enelig hvis i har nogen spørgsmål og ideer..
... Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar