onsdag den 9. januar 2013

Smykker 2013

I dette indlæg vil jeg skrive om de smykker jeg kan li' og hvad der kommer på mode i 2013 ..
Smykker til kvinder:

- store ringe
- store øreringe
- Diamant ringe
- Marguerit øreringe
- Marguerit ringe
- Marguerit halskæde
- ringe med ur

Ja det bliver meget det samme som sidste år, men det bliver meget sorte, hvide og enkle smykker..
Personlig kan jeg godt li' marguerit øreringe, halskæde og ringe, fordi at man kan købe det i et sæt, så man både kan havde øreringe, halskæde og en ring, med en marguerit på. Jeg har selv øreringe i hvid og i lilla med margueritter. Jeg kan også godt li' ringe med et ur i, fordi at det er smart at man har ur og ring i et, men det der ikke er så smart er at man skal helt tæt på for at se hvad klokken er. Jeg tror at grunden til at der er mange kvinder der går med smykker er fordi at, det viser li'som kvindelighed...

Smykker til mænd:

- sorte læderarmbånd med sølv perler
- ringe med drager
- halskæder med kors
- halskæder med stødtænder
- slange vedhæng
- øreringe med sten

Jeg syntes at det ser sejt ud hvis drenge har en ørering med diamanter i det ene øre, fordi at det viser bare meget selvtillid. Der er ikke så mange mænd der går med øreringe, men hvis de gør er det for det meste sort og stål...











Ingen kommentarer:

Send en kommentar